WIADOMOŚCI

Virgin Racing cały czas z problemami
Virgin Racing cały czas z problemami
Zespół Virgin Racing okazał się pierwszą nową ekipą, która zaprezentowała nowe auto, jednak stan przygotowania jej do przedsezonowych testów pozostawia wiele do życzenia.
baner_rbr_v3.jpg
W środę ekipa ze względu na opóźnienie w dostawie części na tor rozpoczęła testy dopiero po południu, a Timo Glock na mokrym torze przejechał zaledwie 5 okrążeń. Wczoraj Niemiec ze względu na awarię mocowania przedniego skrzydła zdołał przejechać jedynie 11 kółek.

Dzisiaj gdy za kierownicą zasiąść ma drugi kierowca, Lucas di Grassi, zespół ponownie ma poślizg w dostawie części i rozpocznie testy dopiero po południu.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

27 KOMENTARZY
avatar
yaneq

12.02.2010 09:41

0

nie rozumiem jak można na testy pojechać bez części zapasowych? chyba podeszli do sprawy zbyt optymistycznie. a szkoda bo chciałbym aby w środku stawki zamieszali. bez testów jakoś tego nie widzę...


avatar
Budyn_F1

12.02.2010 09:47

0

bez komentarza.


avatar
marcin86

12.02.2010 09:50

0

Halo Richard? Czekaj przedzwonię do szwagra, on ma mały auto serwis zaraz dowiezie ci te części na lawecie. Jednym słowem żenada, ale oni chociaż pojawili sie i wiadomo, że ich bolid jeździ (choć z problemami).


avatar
jankes15

12.02.2010 09:57

0

Yaneq podeszli do tematu optymistycznie. Jeśli skrzydło by nie odpadło Glock pewnie przejechałby kilkadziesiąt okrążeń zbierając dane. Ja uważam że lepiej jest przyjechać na testy z jednym samochodem bez części zapasowanych i patrzeć optymistycznie niż nic nie robić bo jak się rozmwalimy to nie będziemy mieli zapasu. Mieli troche pecha poza tym frycowe się płaci;.-)


avatar
pjc

12.02.2010 10:02

0

Czeka ich dużo pracy przed i w trakcie sezonu. Ciekawe jak wypadną inne nowe zespoły.


avatar
Voight

12.02.2010 10:05

0

Panowie wyżej chyba z choinki się urwali. To normalne, że jak się nie ma części to się ich nie bierze i jedzie się z jednym kompletem licząc, że nic się nie zepsuje. Działo się tak ostatnio w McLarenie i Renault. A wy czepiacie się zespołu z najmniejszym budżetem w stawce.


avatar
F1 team PL

12.02.2010 10:09

0

Z takim podejsiem do sezonu 2010 to na szarym koncu ich widze a szkoda Ale bynajmniej sa a Campos i USAF1 narazie nic niepokazali Dzis prezentacja Lotusa ,ciekawy jestem jak bedzie wygladal i czy wezmie udzial w testach w Jerez


avatar
Gosu

12.02.2010 10:29

0

Podejście mało profesjonalne, ale najgorsze jest to, że tracą cenny czas na zebranie danych odnośnie bolidu. Ciekawi mnie jak wypadnie Lotus na ich tle. Coś mi się wydaję, że Branson może już przymierzać stringi.


avatar

12.02.2010 10:30

0

zdjecie LOTUSA z 9.02.2010. ht tp://www.autosport.co m/news/report.ph p/id/81365


avatar
RS-ek

12.02.2010 10:31

0

zdjecie LOTUSA z 9.02.2010. h ttp://www.autos port.com/news/rep ort.php/id/81365


avatar
F1 team PL

12.02.2010 10:34

0

Dzieki Niepowala z nog ten Lotus A ta ciemna zielen cos mi sie z lotusem kojazy


avatar
ripazha8

12.02.2010 10:48

0

virgin w tym roku i tak bedzie grzal tyly konkurencyjny bolid beda miec dopiero za 2 lata force india tez pierwsze sezony byla 2 s za wszstkimi i teraz nowi tez tak beda jezdzic


avatar
pawelos211

12.02.2010 10:55

0

A mi się podoba ten team ,przynajmniej pokazali bolid przyjechali do jerez i za to im szacun bo taki usf1 czy campos to nie wiadomo czy się śmiać czy płakać jeśli chodzi o lotusa to mój cichy faworyt wśród debiutantów wiem że ten team nie ma nic wspólnego z prawdziwym lotusem ale zobaczymy co z nich wyrośnie


avatar
F1 team PL

12.02.2010 11:01

0

11 Myslisz ze VR bedzie za 2 lata Mysle ze jak w tym roku zxalicza porazke to dadza sobie spokuj Ostatnimi laty nietakie team-y odpadaly z F1 HONDA TOYOTA BMW i to tylko z prostej przyczyny -nie dali rady nic wiekszego osiagnac po za startami w F1 w trakcie kilku sezonow


avatar
F1 team PL

12.02.2010 11:02

0

Podobac to sie moze ale za samo podobanie nikt punktow nieprzyznaje


avatar
pawelos211

12.02.2010 11:11

0

13 kogo ty porównujesz VR do BMW, toyoty chyba se jaja robisz po 1 VR to zespół prywatny a nie seryjny więc budżet o wiele mniejszy i potencjał również po 2 to ich DEBIUT w F1 więc daj se spokój że oni będą punkty zdobywać może się i trafi ze szczęścia tego im życzę po 3 Jeśli bronson będzie miał tyle entuzjazmu i pieniędzy to czemy by nie mieli zostać na kolejny sezon grunt to się nie poddawać patrz (FORCE INDIA ) jeśli chodzi o wycofanie się bmw toyoty czy hondy to zimne kalkulacje finansowe doprowadziły do wycofanie się z f1 również słaba reklama poprzez brak wyników i tyle w tym temacie


avatar
fabian

12.02.2010 11:14

0

STEFAN GP - PRZYBYWAJ !!!! :)


avatar
F1 team PL

12.02.2010 11:18

0

W sumie Sauber juz kope lat w tym siedzi i tez nie byl fabrycznym team-em czas pokaze


avatar
Kojag

12.02.2010 12:03

0

Porównywanie Virgin do teamów fabrycznych to chyba jakiś żart. Tu są inne cele, inne priorytety. Poza tym, nawet jeśli Virgin Group się wycofa, to znajdzie się nowy inwestor. W końcu to jest tylko sponsor, a team powstał jako MANOR GRAND PRIX i takim będzie jeśli umowa z Virgin nie zostanie przedłużona! Kontrakt jest podpisany na trzy lata. Pamiętajcie, że to jest Manor!


avatar
F1 team PL

12.02.2010 12:08

0

Wszyscy razem startuja w tym samym serialu wiec porownywanie jest jak najbardziej na miejscu


avatar
sharpi

12.02.2010 12:37

0

szkoda, że mają dużo problemów z bolidem. szczerze kibicuję zespołom, które są tworzone z pasji, a nie tylko dla zysków czy też podniesienia prestiżu jakiejś firmy


avatar
mariusz-f1

12.02.2010 17:25

0

Jak dla mnie , to są jakieś jaja ! Berni wykańcza fabryczne teamy , a w ich miejsce wchodzą jakieś wiejskie zespoliki , które nie są przygotowane na starty w F1. Moim zdaniem , lepiej żeby było mniej zespołów , ale stabilniejszych , niż to co się dzieje teraz . Powoli to się z F1 robi cyrk i to za przyzwoleniem tych starych pryków , niestety .


avatar
F1 team PL

12.02.2010 18:34

0

Od 2006 bylo juz 7 team-ów które odeszły Super Aguri , MF1 ,Toyota,BMW lub zostaly sprzedane a niektóre podzielone i przetransformowane np;Honda na Brawn GP a teraz Mercedes(byly McLaren i VR(niby to Manor ale sponsor od Brawn GP) i w sumie to tak w kolo sie zaczelo krecic jak w polskiej polityce bo nazwy sie zmienija a nazwiska te same Tez mysle ze to powinno wygladać jak wyścigi team-ów fabrycznych majacych coś wspólnego z motoryzacja. Dlaczego niema Porsche, gdzie prawdziwy Lotus ,Aston Martin Takie F1 kazdy by poogladal Ale mamy co mamy. Czyli zaczyna sie parodia F1 robic VR kosmiczne problemy,gdzie USAF i Campos i co z niby Lotusem


avatar
ykhai

12.02.2010 20:36

0

12. - usf1 pewnie nie zobaczymy amerykanie jak to amerykanie, medialnie się rozdmuchali, szumu narobili, zapomnieli pewnie tylko że trzeba jeszcze autko wystrugać zwyczajowa amerykańska propaganda


avatar
dzeku7777

12.02.2010 22:15

0

@23 - A co na to Jose Maria Lopez i argentyński rząd, który podobno dał kasę i rozdmuchał tą sprawę w całej Argentynie poprzez Panią Prezydent:)


avatar
pawel3012

13.02.2010 12:53

0

Tak jak mówiłem... CFD nie zastąpi w całości tunelu. Tunel odwzorowuje dokładnie rzeczywistość, CFD nie.


avatar
F1 team PL

13.02.2010 17:29

0

Nie jest tak tragiczie jednak z VR dzis na testach 1;22;912 62 okrążenia bez większych problemów Oby tak daley


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu